شرح شغل مشاور دیجیتال مارکتینگ

در مورد الزامات، وظایف، مسئولیت ها و مهارت های کلیدی که باید در شرح شغل مشاور بازاریابی دیجیتال باشد، بیاموزید.
مشاوران دیجیتال مارکتینگ موثرترین راه های تبلیغات و بازاریابی محصولات یا خدمات شرکت ها را با استفاده از فناوری های دیجیتال شناسایی می کنند. آنها استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال را توسعه می‌دهند، بهبودهایی را برای استراتژی‌های موجود پیشنهاد می‌کنند و فرصت‌هایی را برای افزایش تعامل مشتری شناسایی می‌کنند.


الگوی شرح شغل مشاور دیجیتال مارکتینگ

ما به دنبال استخدام یک مشاور بازاریابی دیجیتال با تجربه برای توسعه و اجرای استراتژی های بازاریابی دیجیتال موثر برای دستیابی به اهداف تجاری خود هستیم. مسئولیت‌های مشاور بازاریابی دیجیتال شامل تجزیه و تحلیل داده ها، نظارت بر کمپین‌های تبلیغاتی مشتریان و شناسایی راه‌هایی برای بهبود رتبه‌بندی وب یاست ها در موتورهای جستجو است. همچنین باید مطمئن شوید که وب سایت های تان جذاب، آموزنده و کاربرپسند هستند.

برای موفقیت به عنوان یک مشاور بازاریابی دیجیتال، باید بتوانید حجم زیادی از داده ها را تجزیه و تحلیل کنید و پروژه های متعددی را بدون افت کیفیت انجام دهید. در نهایت، یک مشاور بازاریابی دیجیتال برجسته باید از ابزارهای مختلف بازاریابی دیجیتال آگاه باشد و همچنین مهارت های تحلیلی، حل مسئله و سازمانی عالی را نشان دهد.


الگوی شرح شغل مشاور دیجیتال مارکتینگ

مسئولیت های مشاور دیجیتال مارکتینگ:

-تعیین مناسب ترین مدل های کسب و کار برای کسب و کارهای نوپا.
-توسعه استراتژی های دیجیتال مارکتینگ مناسب بر اساس مدل های کسب و کار مشتریان.
-ارزیابی مشتریان هدف برندها برای شناسایی کانال های رسانه اجتماعی که بهترین فرصت ها را برای تعامل با مشتری فراهم می کند.
-محاسبه بازگشت مشتریان به هزینه تبلیغات (ROAS) و مقایسه آن با میانگین صنعت.
-ارزیابی بودجه بازاریابی مشتریان و تخصیص هزینه ها برای نیازهای بازاریابی مختلف بر این اساس.
-کمک به مشتریان در راه اندازی وب سایت ها و برنامه های جدید.
-ارزیابی استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال فعلی مشتریان و پیشنهاد بهبود بر این اساس.
-انجام ممیزی سئو برای شناسایی مسائل مختلفی که بر عملکرد وب سایت  در موتور جستجوی تأثیر می گذارد.
-شناسایی فرصت های جدید برای تشویق مشارکت مشتری.


مسئولیت های مشاور دیجیتال مارکتینگ:

شرایط مشاور دیجیتال مارکتینگ:

-تحصیلات در رشته های کامپیوتر و آی تی، بازاریابی، ارتباطات، بازرگانی یا رشته های مرتبط.
-گواهینامه های Google Analytics و AdWords مزیت دارند.
-تجربه ثابت کار به عنوان مشاور بازاریابی دیجیتال.
-دانش کامل از تولید سرنخ، ابزارهای بازاریابی دیجیتال، پلتفرم های رسانه های اجتماعی و بهترین شیوه های سئو.
-توانایی تجزیه و تحلیل حجم زیادی از داده ها.
-مهارت های تحلیلی و حل مسئله قوی.
-مهارت های سازمانی و مدیریت زمان برجسته.
-مهارت های عالی مدیریت پروژه.
-مهارت های برقراری ارتباط موثر.
-مهارت های خدمات مشتری .


شرایط مشاور دیجیتال مارکتینگ:
مقاله قبلیمشاور دیجیتال مارکتینگ چه کاری انجام می دهد؟
مقاله بعدیچگونه یک مشاور دیجیتال مارکتینگ شویم (راهنمای کامل)
نظرات
نظر شما در مورد این مطلب چیست؟
ثبت دیدگاه